ESPAÑOL

• Responsable del tractament: FUNDACIÓN LEITAT
  • Finalitat:
    • Gestió dels serveis contractats;
    • Tractament amb finalitats comercials, enviament d'ofertes, informació i propostes comercials.
      +info
  • Legitimació: Consentiment de la persona interessada, a excepció de determinats supòsits en els que existeixi interès legítim.
    +info
  • Destinataris: Les seves dades seran tractades exclusivament per FUNDACIÓN LEITAT, a excepció d'aquells casos en els que la comunicació de les seves dades a tercers sigui necessària per poder empenar el fi directament relacionat amb el servei contractat.
    +info
  • Conservació de dades: Fins la finalització del servei o existeixi obligació legal.
    +info
  • Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional.
    Presentar una reclamació davant Autoritat de Control (www.agpd.es).
    +info
  • Informació addicional: Pot consultar la informació addicional i detallada sobre la Protecció de Dades en el següent apartat:

INFORMACIÓ ADDICIONAL SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

• Qui és el responsable de tractament de les seves dades?
    Identitat: FUNDACIÓN LEITAT - CIF: G-64647654
    Inscrita en el Registre de Fundacions del Protectorado de Ministerio de Educación y Ciencia, número 1.017
    Adreça Postal: C/De la Innovació, número 2, 08225, Terrassa (Barcelona)
    Telèfon: 902 570 268
    Email: info@fundacionleitat.org
    DPO: Badia)Advocats, Andreu Alonso aalonso@badia-adv.com

• Amb quina finalitat tractem les seves dades?
    • Gestió dels serveis contractats i realització d'enquestes d'opinió i satisfacció.
    • Enviament de comunicacions comercials i promocionals.

• Quina és la legitimació del tractament de les seves dades?
    • Relació contractual entre FUNDACIÓN LEITAT i la persona usuària en el moment de l'execució del servei contractat. Per dur a terme el servei contractat és obligat que ens facilitin les dades personals que se li demanin. Si no ens facilita les seves dades personals, el servei contractat no podrà ser efectuat.
    • Els seu consentiment lliure, específic, informat, inequívoc.

• A quins destinataris comuniquem les seves dades?
    Les seves dades seran tractades exclusivament per FUNDACIÓN LEITAT amb la següent excepció: les dades que ens proporcioni podran ser comunicades a terceres entitats pel compliment de fins directament relacionats amb el servei contractat a dalt indicats entre FUNDACIÓ LEITAT i el cedent de les dades, com a les entitats o organismes als quals existeixi obligació legal. No es produiran transferències a tercers països fora de la Unió Europea sense que hi hagi el seu consentiment.

• Quant temps conservem les seves dades personals?
    Les dades personals que ens faciliti es conservaran mentre hi hagi un interès mutu per mantenir la finalitat del tractament, o quan sigui necessari conservar per raó d'obligacions legals. Quan la conservació ja no sigui necessària, es suprimiran amb les mesures de seguretat adequades per garantir la seudonimització de les dades o la seva destrucció total.

• Quins són els seus drets quan ens facilita les seves dades personals?
    • Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment;
    • Dret a accedir, rectificar i suprimir les dades;
    • Dret de limitació de l'ús o oposició del tractament de dades;
    • Dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat de Control (www.agpd.es), si considera que el tractament no s'ajusta a la normativa vigent.

Descarregui aquí el Model d'Exercici de Drets.

Dades de contacte per exercir els seus drets:
    • C/De la Innovació número 2, 08225, Terrassa (Barcelona)
    • DPO: Badia)Advocats, Andreu Alonso aalonso@badia-adv.com